Blog

Što kada zbog neorganiziranost klijenta počnete sumnjati u vlastitu kvalitetu

Što kada zbog neorganiziranost klijenta počnete sumnjati u vlastitu kvalitetu

Ako ste u uslužnoj djelatnosti, kao ja, vjerujem da vam se dogodilo da se (ne)organizacija klijenta preslikava na vas i vašu uslugu.

Odnosno da se zbog “neurednosti” klijenta preispitujete i sumnjate u kvalitetu svoje usluge.

Evo jednog primjera.

Imala sam klijenta koji niti nakon 1,5 godinu suradnje nije uspio dostavljati papire na vrijeme.

Znate li što to znači u mom poslu?

Znači da ja ne mogu isporučiti kvalitetno svoju uslugu i da klijent jako riskira te da mu prijeti kazna od Porezne.

I ako dobije kaznu, većina će upirati prstom u knjigovodstveni servis koji je “zaribao” i koji je klijenta koštao nekoliko tisuća eura.

Nitko neće niti pretpostaviti da klijent nije dostavljao papire na vrijeme (ili u nekim situacijama, uopće).

Ovakve suradnje, u kojima vi opet rastežete svoje granice i dozvoljavate klijentima da “zaprljaju” vašu uslugu i kvalitetu vašeg rada, nisu zdrave niti dugoročno održive.

Taman i da podignete cijenu svoje usluge do neba i da klijent na to pristane, to nije ni blizu cijene koju VI plaćate.

Evo nekoliko savjeta što možete učiniti:

- Postavite jasnu granicu najprije sebi: do kojeg roka/datuma dajete klijentu šansu

- Pitajte klijenta u čemu je problem, je li mu jasno što treba učiniti i zašto je to važno te jasno recite što će se dogoditi ukoliko se stanje ne popravi do određenog datuma

- Ako se niti nakon razgovora suradnja s klijentove strane ne promijeni, imate argumente da tu suradnju i prekinete

Znam, vjerojatno će se opet pojaviti neprijatelj iza ćoška, g. Strah, ali pokušajte ga ignorirati i prekinuti tu suradnju jer ona nije zdrava za vas i vaše poslovanje.

Opet ponavljam, kao i u postu o strahu, kada jednu nezdravu suradnju prekinete, pojavit će se najmanje nove tri prilike kojima ćete sa zadovoljstvom reći DA!

A i vi ćete puno mirnije spavati 😉