Blog

Možete zaposliti najboljeg zaposlenika na svijetu, ali ako niste napravili jedan važan korak, vrlo je vjerojatno da ćete ga uskoro i izgubiti      I sada možda mislite da ću vam otkriti toplu vodu, ali sigurna sam da neću. Ovo ste čuli već najmanje 50 puta.  No, krenimo redom.  Prepoznali ste potrebu za novim zaposlenikom. Čestitam od srca! Shvatili ste da ne morate i ne možete sve sami.  Uložili ste puno truda, a i novca da tog savršenog zaposlenika i pronađete.  Možda ste angažirali i nekog konzultanta ili outsourcali tu uslugu od stručnjaka.  Nakon puno kandidata, pronašli ste svog dream zaposlenika.  Moje pitanje je: kako ćete mu prenijeti zadatke?  Kako će ta osoba znati što treba raditi, u kom trenutku, što je prije, a što poslije njenog zadatka? Kako će znati kako kolaju informacije i kakav je radni proces?  Drugim riječima, imate li PROCEDURE?  Znam da su procedure zahtjevne, iziskuju puno vremena, energije, usklađivanja, ali kada ih jednom napravite, vaše poslovanje će doživjeti pravu transformaciju!  Često čujem kako je skupo platiti konzultanta za procedure, a i činjenica je da vlasnici misle kako nemaju vremena za procedure jer stalno gase neke vatre u svom poslovanju.  Pa znate što? Da imate procedure, ne biste stalno gasili požare.  Imali biste prostora i vremena raditi planski i strateški.  U firmama koje nemaju posložene procedure događa se kaos.  Nitko ne voli raditi u kaosu i zato zaposlenici odlaze.  Vraćam se na početak priče.  Spremni ste uložiti SVE kako biste dobili najboljeg zaposlenika, ali niste spremni uložiti u razvoj procedura kako biste ga i - zadržali?

Možete zaposliti najboljeg zaposlenika na svijetu, ali ako niste napravili jedan važan korak, vrlo je vjerojatno da ćete ga uskoro i izgubiti

 

I sada možda mislite da ću vam otkriti toplu vodu, ali siguran sam da neću. Ovo ste čuli već najmanje 50 puta.

Ne, krenimo redom.

Prepoznali ste potrebu za novim zaposlenikom. Čestitam od srca! Shvatili ste da ne morate i ne možete sve sami.

Uložili ste puno truda, ai novca da tog savršenog zaposlenika i pronađete.

Možda ste angažirali i nekog konzultanta ili outsourcali tu uslugu stručnjaka.

Nakon puno, kandidat ste pronašli svog zaposlenika iz snova.

Moje pitanje je: kako ćete mu prenijeti zadatke?

Kako će ta osoba znati što treba raditi, u kom trenutku, što je prije, a što poslije njenog zadatka? Kako će znati kako kolaju informacije i kakav je radni proces?

Drugim riječima, imate li POSTUPAK?

Znam da su procedure zahtjevne, iziskuju puno vremena, energije, usklađivanja, ali kada ih jednom napravite, vaše će poslovanje doživjeti pravu transformaciju!

Često čujem kako je skupo platiti konzultanta za postupak, ai činjenica je da vlasnici misle kako nemaju vremena za postupak jer stalno gase neke vatre u svom poslovanju.

Pa znate što? Da imate postupak, ne biste stalno gasili požare.

Imali biste prostor i vrijeme raditi planski i strateški.

U tvrtkama koje nemaju posložene procedure događa se kao.

Nitko ne voli raditi u kaosu i zato zaposlenici odlaze.

Vraćam se na početak priče.

Spremni ste uložiti SVE kako biste dobili najboljeg zaposlenika, ali niste spremni uložiti u razvojni postupak kako biste ga i - zadržali?